Candidatul Ideal:
- Studii superioare finalizate sau în curs de finalizare
- Experiență 1-2 ani pe un post similar
- Cunoștințe de limbă engleză
- Bune abilitați de comunicare
- Abilitatea de a lucra atât independent, cat si in echipa
- Tact, integritate si abilitatea de a respecta confidențialitatea documentelor
- Capacitate de organizare și planificare a activităților.
- Cunoaștere bună pachet MS Office
Responsabilități:
- Administrează apelurile telefonice și corespondența electronică;
- Sortează, digitalizează și înregistrează corespondența primită în registrul fizic și electronic de intrări-ieșiri.
- Programează întâlnirile din cadrul companiei, organizează ședințe, conferințe
- Organizează agenda șefului direct
- Participă la întâlnirile de afaceri și este responsabilă de întocmirea minutei
- Primește persoanele din afară (clienți, parteneri de afaceri etc.), îi informează pe cei interesați despre sosirea acestora după care conduce vizitatorii la persoanele respective, asigurând protocolul aferent.
- Copiază / redactează / tehnoredactează /traduce diferite materiale.
- Asigură o bună comunicare cu toate departamentele firmei și transmite corect și în timp util informațiile.
- Are o atitudine politicoasă atât față de colegi, cât și față de persoanele cu care vine în contact în cadrul firmei
Beneficii:
- Oportunitatea de a lucra într-o echipa tânără si dinamica
- Salariu competitiv si motivant
- Oportunități de dezvoltare profesională și promovare.
- Asigurare medicală privată