Candidatul Ideal
- • Studii superioare tehnice;
- • Curs în domeniul SSM cu durata de minim 80 de ore;
- • Cadru tehnic PSI Responsabil RSTVI reprezintă un avantaj;
- • Experiență profesională de minim 1 an in domeniul constructii;
- • Cunoștințe operare PC – pachetul Office la nivel avansat;
- • Permis de conducere categoria B;
- • Abilități de planificare și organizare;
- • Capacitate de analiză și sinteză;
- • Limba engleză nivel mediu/ avansat.
Responsabilități:
- • Este responsabil cu verificarea aplicării prevederilor legale și reglementărilor interne în domeniul SSM aplicabile în zona sa de activitate și a Planului propriu de securitate și sănătate în muncă al șantierului;
- • Propune actualizarea Planului propriu SSM al șantierului și a evaluării riscurilor în funcție de evoluția stadiilor fizice și de riscurile de accidentare identificate;
- • Dacă este solicitat face parte din echipa de evaluarea riscurilor de accidentare și îmbolnăvire profesională;
- • Promovează permanent un comportament proactiv și responsabil al tuturor angajaților din șantier în orice aspecte legate de securitatea și sănătatea în muncă;
- • Promovează identificarea și raportarea incidentelor de securitate și sănătate în muncă și se implică în identificarea cauzelor acestora și în implementarea corecțiilor și a acțiunilor corective;
- • Informează de îndată ierarhic accidentele de muncă suferite de propria persoană sau de alți angajați;
- • Dacă este desemnat participă la cercetarea accidentelor de muncă în cadrul comisiilor de cercetare;
- • Se asigură de respectarea Programului de instruire și testare în zona sa de activitate;
- • Verifică și ia măsuri de respectare a periodicității examenelor medicale de medicina muncii;
- • Verifică starea echipamentelor de protecție colectivă și a echipamentelor individuale de protecție utilizate de personalul din șantier și face propuneri de înlocuire, completare sau îmbunătățire a acestora;
- • Ține evidența echipamentelor de protecție pentru care este necesară o verificare periodică și se asigură că verificările se realizează la termene;
- • Ține evidența echipamentelor de muncă utilizate în șantier și se asigură că este respectat planul de verificare periodică a acestora;
- • Verifică organizarea locurilor de muncă din punctul de vedere al securității și sănătății în muncă și propune măsuri de îmbunătățire;
- • Asigură informarea personalului cu privire la măsurile de îmbunătățire a securității și sănătății în muncă și cu privire la incidentele și accidentele petrecute în companie;
- • Cooperează cu lucrătorii cu atribuții specifice în domeniul securității și sănătății în muncă în scopul prevenirii accidentelor și bolilor profesionale;
- • Monitorizează permanent activitatea din șantier și informează ierarhic în cel mai scurt timp asupra neconformităților constatate propunând măsuri de îmbunătățire.
Situațiile de urgență:
- • Organizează și coordonează activități pentru situații de urgență din șantier;
- • Planifică, și evaluează necesarul de resurse financiare pentru dotarea șantierului cu materiale și mijloace tehnice de intervenție;
- • Organizează locurile de fumat în șantier și se asigură că sunt marcate și dotate corespunzător;
- • Elaborează documentele specifice necesare desfășurării activității de PSI în șantier;
- • Se asigură permanent ca mijloacele de intervenție din șantier sunt verificate periodic conform reglementărilor legale;
- • Organizează activitatea de intervenție și testează periodic capacitatea de răspuns organizând exerciții de simulare a situațiilor de urgență conform scenariilor din planul de intervenție;
Relația cu clientul:
- • Participă la întâlnirile de șantier cu tematica SSM;
- • Asigură legătura permanentă cu reprezentanții din șantier ai clientului pentru rezolvarea oricăror probleme SSM ce ar putea afecta desfășurarea activității.
Beneficii:
- • Pachet salarial atractiv
- • Contract de munca pe perioadă nedeterminată
- • Traininguri și cursuri de perfecționare profesională
- • Asigurare medicală privată
- • Abonament Bookster